Gama C 18 - 33 T
Gama silników:
DTI 11 : 380 / 430 / 460 KM
DTI 13 : 440 / 480 / 520 KM
RENTOWNOŚĆ
Silnik DTI 8 z wtryskiem Common Rail od 250 do 320 km. zakres maks. momentu obrotowego o 20% większy niż oferowany w rozwiązaniach konkurencyjnych
Skrzynia biegów Optidriver z trybem Off Road w standardzie do jazdy po drogach nieutwardzonych.
Zautomatyzowana skrzynia biegów Optidriver w standardzie
Zbiornik stalowy zapewnia maksymalną wytrzymałość.
Zbiornik aluminiowy zapewnia redukcję masy o 50%.
Wsporniki płytowe na podłużnicach ułatwiają montaż zabudowy.
Przystawki odbioru mocy do napędu osprzętu. w zależności od typu: pracujące na postoju lub w czasie jazdy.
Zwis tylny dostępny o długościach zmieniających się co 50 mm, aby uniknąć cięcia podłużnic, o 20 % mniejszy czas wykonania zabudowy skróci czas dostawy
Wskaźnik obciążenia informuje o obciążeniu na oś (dla zawieszenia tylnego pneumatycznego), o masie całego pojazdu i zestawu drogowego.
Kabina w formie trapezu poprawia zwrotność i zmniejsza opór powietrza.
CX (współczynnik oporu powietrza) zmniejszony o 12%
Mechaniczne i elektryczne przystosowania do montażu żurawi
4 rodzaje układu wydechowego: boczny lewy, między kołami, pionowy i pionowy + pionowy tłumik
Rozszerzona oferta rozstawów osi, umożliwia wybranie pojazdu odpowiadającego potrzebom zabudowy
3 typy mocowania nadwozia: elastyczne, półelastyczne i sztywne w zależności od nadwozia
Masa zestawu drogowego, która może sięgać 100 t w przypadku ciągnika i podwozia 6x4
SOLIDNOŚĆ
Zawieszenia mechaniczne o nośności od 7,1 do 9 t ze smarowanymi zwrotnicami do eksploatacji w skrajnie trudnych warunkach
Proste podłużnice o grubości 7 lub 8 mm
Stalowe zbiorniki paliwa przeznaczone do zastosowań terenowych
Tylne zawieszenia paraboliczne lub pneumatyczne o nośności od 13 t do 26 t
KOMFORT
Kierownica z elementami sterowania telefonem, regulatorem prędkości i ogranicznikiem prędkości oraz elementami umożliwiającymi nawigację po menu
Sterowanie elektryczne i automatyczne hamulcem postojowym
Pojedyncze pokrętło sterowania blokadami mechanizmów różnicowyc
Ekran nawigacji hd
Sterowanie zautomatyzowanej skrzyni biegów optidriver pod kierownicą
BEZPIECZEŃSTWO
Sposób wykonania przedniej szyby i lusterek bocznych zapewnia optymalną widoczność.
Poszczególne światła zapewniają maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach i w każdym otoczeniu.
Światła doświetlające zakręty poprawiają bezpieczeństwo manewrów.
Lusterka boczne i lusterka przed przednią szybą zapewniają większą widoczność niż wymagają tego przepisy.
Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu wentylowane lub pełne w całej gamie.
Hill Start Aid wspomaganie ruszania na pochyleniu. hamulce są aktywne, aby nie dopuścić do stoczenia pojazdu.
Sterowanie elektryczne i automatyczne hamulcem postojowym
Sterowanie zwalniaczami silnikowym i na układzie napędowym.
Elektroniczna kontrola toru jazdy wspomaga kierowcę w utrzymaniu toru jazdy i uniemożliwia wywrócenie w sytuacjach krytycznych.
alarm antywłamaniowy ostrzega kierowcę w przypadku otwarcia drzwi.
Optibrake+: moc hamowania: 414 kw z silnikiem DTI 13
Alkomat z blokadą rozruchu umożliwia kontrolę trzeźwości kierowcy przed uruchomieniem pojazdu.
mechaniczna blokada drzwi pozwala na dodatkowe zamknięcie drzwi od środka pojazdu.
KABINY
DAY CAB :
KABINA KRÓTKA
GLOBAL CAB:
KABINA ŚREDNIA
NIGHT & DAY CAB :
KABINA DŁUGA Z DACHEM STANDARDOWYM
SLEEPER CAB :
KABINA DŁUGA Z DACHEM PODWYŻSZONYM
KABINY
DAY CAB :
KABINA KRÓTKA Z DACHEM STANDARDOWYM
NIGHT & DAY CAB :
KABINA DŁUGA Z DACHEM STANDARDOWYM
SLEEPER CAB :
KABINA DŁUGA Z DACHEM PODWYŻSZONYM