Pojazdy nowe

Renault C 18 - 33 T

DMC:
18→33 T
Silniki:
DTI 11 : 380 / 430 / 460 KM DTI 13 : 440 / 480 / 520 KM

Gama C 18 - 33 T

Renault Trucks C kabina 2,3 m wyposażony jest w silnik DTI 11 lub DTI 13 oraz zautomatyzowaną skrzynię biegów Optidriver w standardzie. oferuje duży komfort pracy, dzięki obniżonej kabinie i maksymalną rentowność przy zoptymalizowanej ładowności.

Gama silników:
DTI 11 : 380 / 430 / 460 KM
DTI 13 : 440 / 480 / 520 KM

RENTOWNOŚĆ

Silnik DTI 8 z wtryskiem Common Rail od 250 do 320 km. zakres maks. momentu obrotowego o 20% większy niż oferowany w rozwiązaniach konkurencyjnych

Skrzynia biegów Optidriver z trybem Off Road w standardzie do jazdy po drogach nieutwardzonych.

Zautomatyzowana skrzynia biegów Optidriver w standardzie

Zbiornik stalowy zapewnia maksymalną wytrzymałość.

Zbiornik aluminiowy zapewnia redukcję masy o 50%.

Wsporniki płytowe na podłużnicach ułatwiają montaż zabudowy.

Przystawki odbioru mocy do napędu osprzętu. w zależności od typu: pracujące na postoju lub w czasie jazdy.

Zwis tylny dostępny o długościach zmieniających się co 50 mm, aby uniknąć cięcia podłużnic, o 20 % mniejszy czas wykonania zabudowy skróci czas dostawy

Wskaźnik obciążenia informuje o obciążeniu na oś (dla zawieszenia tylnego pneumatycznego), o masie całego pojazdu i zestawu drogowego.

Kabina w formie trapezu poprawia zwrotność i zmniejsza opór powietrza.

CX (współczynnik oporu powietrza) zmniejszony o 12%

Mechaniczne i elektryczne przystosowania do montażu żurawi

4 rodzaje układu wydechowego: boczny lewy, między kołami, pionowy i pionowy + pionowy tłumik

Rozszerzona oferta rozstawów osi, umożliwia wybranie pojazdu odpowiadającego potrzebom zabudowy

3 typy mocowania nadwozia: elastyczne, półelastyczne i sztywne w zależności od nadwozia

Masa zestawu drogowego, która może sięgać 100 t w przypadku ciągnika i podwozia 6x4

SOLIDNOŚĆ

Zawieszenia mechaniczne o nośności od 7,1 do 9 t ze smarowanymi zwrotnicami do eksploatacji w skrajnie trudnych warunkach

Proste podłużnice o grubości 7 lub 8 mm

Stalowe zbiorniki paliwa przeznaczone do zastosowań terenowych

Tylne zawieszenia paraboliczne lub pneumatyczne o nośności od 13 t do 26 t

KOMFORT

Kierownica z elementami sterowania telefonem, regulatorem prędkości i ogranicznikiem prędkości oraz elementami umożliwiającymi nawigację po menu

Sterowanie elektryczne i automatyczne hamulcem postojowym

Pojedyncze pokrętło sterowania blokadami mechanizmów różnicowyc

Ekran nawigacji hd

Sterowanie zautomatyzowanej skrzyni biegów optidriver pod kierownicą

BEZPIECZEŃSTWO

Sposób wykonania przedniej szyby i lusterek bocznych zapewnia optymalną widoczność.

Poszczególne światła zapewniają maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach i w każdym otoczeniu.

Światła doświetlające zakręty poprawiają bezpieczeństwo manewrów.

Lusterka boczne i lusterka przed przednią szybą zapewniają większą widoczność niż wymagają tego przepisy.

Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu wentylowane lub pełne w całej gamie.

Hill Start Aid wspomaganie ruszania na pochyleniu. hamulce są aktywne, aby nie dopuścić do stoczenia pojazdu.

Sterowanie elektryczne i automatyczne hamulcem postojowym

Sterowanie zwalniaczami silnikowym i na układzie napędowym.

Elektroniczna kontrola toru jazdy wspomaga kierowcę w utrzymaniu toru jazdy i uniemożliwia wywrócenie w sytuacjach krytycznych.

alarm antywłamaniowy ostrzega kierowcę w przypadku otwarcia drzwi.

Optibrake+: moc hamowania: 414 kw z silnikiem DTI 13

Alkomat z blokadą rozruchu umożliwia kontrolę trzeźwości kierowcy przed uruchomieniem pojazdu.

mechaniczna blokada drzwi pozwala na dodatkowe zamknięcie drzwi od środka pojazdu.

KABINY
DAY CAB :
KABINA KRÓTKA
GLOBAL CAB:
KABINA ŚREDNIA
NIGHT & DAY CAB :
KABINA DŁUGA Z DACHEM STANDARDOWYM
SLEEPER CAB :
KABINA DŁUGA Z DACHEM PODWYŻSZONYM

KABINY
DAY CAB :
KABINA KRÓTKA Z DACHEM STANDARDOWYM
NIGHT & DAY CAB :
KABINA DŁUGA Z DACHEM STANDARDOWYM
SLEEPER CAB :
KABINA DŁUGA Z DACHEM PODWYŻSZONYM

Proszę zainstalować plugin Flash Player lub włączyć obsługę JavaScriptu

Kontakt