Pojazdy nowe

Renault K 18 - 50 T

DMC:
18→50 T
Silniki:
DTI 11 : 380 / 430 / 460 KM DTI 13 : 440 / 480 / 520 KM

Gama K 18→50 T

Nowa Gama K, to ciężkie pojazdy przeznaczone dla transportu budowlanego. Dzięki podwyższonym parametrom wytrzymałościowym i terenowym (min. duży prześwit i największy kąt natarcia wynoszący 32°). Masa zestawu drogowego może osiągnąć 120t dla ciągnika 6x4 i 100t dla podwozia 6x4, Renault Trucks K sprawdza się idealnie.

Dostępne jednostki:
DTI 11 : 380 / 430 / 460 KM
DTI 13 : 440 / 480 / 520 KM

RENTOWNOŚĆ

Wsporniki płytowe na podłużnicach ułatwiają montaż zabudowy.

Przystawki odbioru mocy do napędu osprzętu. w zależności od typu: pracujące na postoju lub w czasie jazd

Zwis tylny dostępny o długościach zmieniających się co 50 mm, aby uniknąć cięcia podłużnic.

Wydech pionowy ułatwia zabudowę.

CX (współczynnik oporu powietrza) zmniejszony o 12%

Kabina w formie trapezu poprawia zwrotność i zmniejsza opór powietrza.

Masa zestawu drogowego może osiągnąć 120t dla ciągnika 6x4 i 100t dla podwozia 6x4, Renault Trucks K sprawdza się idealnie


UKŁAD NAPĘDOWY : NOWE SILNIKI EURO 6

Renault Trucks stworzył nowe silniki w oparciu o sprawdzone technologie. Nowe jednostki zapewniają duży wybór wariantów mocy, największy na rynku zakres momentu obrotowego, obniżone koszty zużycia paliwa.

Dostępne jednostki:
DTI 11 : 380 / 430 / 460 KM
DTI 13 : 440 / 480 / 520 KM

Tryb Off Road
zmienia strategię zmiany przełożeń skrzyni biegów, aby dostosować ją do jazdy po drodze nieutwardzonej

Tryb Power pozwala kierowcy pokonać trudny odcinek

Zakres maks. momentu obrotowego większy o 20% niż oferowany w rozwiązaniach konkurencyjnych

Skrzynia biegów Optidrive przeznaczona do eksploatacji w trudnych warunkach w pojazdach 4x4, 6x6 do 100 t.

Ekonomiczny regulator prędkości z 3 trybami pracy wybieranymi przez kierowcę.

Zbiornik stalowy zapewnia maksymalną wytrzymałość.


SOLIDNOŚĆ, PRZETESTOWANE W SKRAJNYCH WARUNKACH

Pojazdy ciężarowe gamy K zostały przetestowane w ekstremalnych warunkach klimatycznych, w temperaturze od -40°C do +60°C tak, aby były maksymalnie niezawodne i wytrzymałe. 53 pojazdy były eksploatowane w warunkach rzeczywistych

Całkowicie stalowy zderzak w standardzie, trzyczęściowy zmniejsza koszty ewentualnej wymiany.

Kratki ochronne świateł i reflektory z poliwęglanu w standardzie, odsunięte od zderzaka, zwiększające odporność na uderzenia.

Osłony ochronne na urządzeniach narażonych na uderzenia: układ EACU, osprzęt pneumatyczny

Rozszerzona oferta wzmocnień podłużnicy zapewnia wytrzymałość mechaniczną ramy.

Zawieszenia półeliptyczne lub paraboliczne 26 t paraboliczne 3-piórowe, 32 t półeliptyczne 11-piórowe, 32 t XTrem paraboliczne 4-piórowe.

Zawieszenia mechaniczne o nośności 8 lub 9 T ze smarowanymi zwrotnicami do eksploatacji w skrajnie trudnych warunkach

Proste podłużnice o grubości 8 mm

Stalowe zbiorniki paliwa przeznaczone do zastosowań terenowych

Oddzielenie wiązek elektrycznych i pneumatycznych, aby ułatwić obsługę

Tylne zawieszenia paraboliczne lub półeliptyczne o nośności od 13 T do 32 T

Zmniejszony promień zawracania ułatwia manewrowanie

Doskonały kąt natarcia 32 stopnie

Most typu tandem z podwójną redukcją zapewnia lepszą trakcję w trudnym terenie.

Mniejsza szerokość kabiny z przodu zapewnia większą zwrotność.

Blokady mechanizmu różnicowego kół i międzymostowego w standardzie we wszystkich modelach

KOMFORT, WSZYSTKO W ZASIĘGU RĘKI KIEROWCY

Wyprofilowana tablica rozdzielcza pozwala kierowcy mieć w zasięgu ręki wszystkie elementy sterowania. Dzięki automatycznym urządzeniom kierowca może się skoncentrować na swoim zadaniu. Kierownica z elementami sterowania telefonem, regulatorem prędkości i ogranicznikiem prędkości oraz elementami umożliwiającymi nawigację po menu

Ekran nawigacji hd 7”

Sterowanie elektryczne i automatyczne hamulcem postojowym

Automatyczne włączanie świateł i wycieraczek

Sterowanie zautomatyzowanej skrzyni biegów Optidriver pod kierownicą

Pojedyncze pokrętło sterowania blokadami mechanizmów różnicowych

Elastyczny stopień z pamięcią kształtu, zapewnia odporność na uderzenia.

Stopnie zapewniające dostęp do przedniej szyby antypoślizgowe, ułatwiają obsługę pojazdu.

Drzwi otwierane pod kątem 85° ułatwiają wejście do kabiny.

Zakres regulacji foteli i kierownicy zapewnia kierowcy doskonałą pozycję do jazdy. główny kolorowy wyświetlacz o dużej przekątnej podaje informacje w sposób intuicyjny

BEZPIECZEŃSTWO

Światła doświetlające zakręty poprawiają bezpieczeństwo manewrów.

Lusterka boczne i lusterka przed przednią szybą zapewniają większą widoczność niż wymagają tego przepisy.

Doskonała widoczność niezależnie od pogody sposób wykonania przedniej szyby i lusterek bocznych zapewnia optymalną widoczność. poszczególne światła zapewniają maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach i w każdym otoczeniu.

Elektryczny i automatyczny hamulec postojowy po wyłączeniu silnika

Sterowanie zwalniaczami Optibrake, Optibrake+ i Voith.

Optibrake+: moc hamowania 414 kw (z silnikiem dti 13)

Hill start aid wspomaganie ruszania na pochyleniu. hamulce są aktywne, aby nie dopuścić do stoczenia pojazdu.

Hamulce tarczowe odtąd dostępne w pojazdach 6x4 i 8x4.

Hamulce bębnowe do eksploatacji w najtrudniejszych warunkach.

Alarm antywłamaniowy ostrzega kierowcę w przypadku otwarcia drzwi.

Mechaniczna blokada drzwi pozwala na dodatkowe zamknięcie drzwi od środka pojazdu.

KABINY
DAY CAB :
KABINA KRÓTKA Z DACHEM STANDARDOWYM
NIGHT & DAY CAB :
KABINA DŁUGA Z DACHEM STANDARDOWYM

Proszę zainstalować plugin Flash Player lub włączyć obsługę JavaScriptu

Kontakt